vineri, 1 ianuarie 2010

Prima zi din an...ultima zi de vacanta

A venit...si acum se termina;cu totii stim ca toate lucrurile bune,nu tin mult;Vacanta mea e pe sfarsite..maine plec in Romania din nefericire,mai ales ca ma gandesc deja cu groaza ca incepe sesiunea,iarasi examene,mai e si licenta..
Mereu se intampla la fel:nu stiu daca vi s-a intamplat ca atunci cand sunteti in vacanta sa nu va puteti bucura cu totul de clipele acelea,pentru ca va invadau ganduri referitoare la perioada ce va urma.Cam asa patesc eu,dar nu ma plang pentru ca si in vacanta asta m-am distrat si am profitat de ea la maxim!!!MAXIM AM SPUS!!!!!
Prima zi din an...ultima de vacanta pentru mine,asa ca de maine ne citim de acasa!!!!La multi ani inca o data!!!

7 comentarii:

  1. La mulţi ani! Şi, fireşte, spor la muncă...

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani, sper că anul a început bine de tot!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani! Iti doresc un super 2010!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Raluuuu ! Un An Nou cu senzatii la maxim... Maxim a zis !!!
    Putere de munca si putere de distractie iti doresc ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. la muulti ani. Sper ca toti sa avem un an mai bun decat cel care tocmai a trecut. Eu am avut un 2009 oribil

    RăspundețiȘtergere