joi, 14 ianuarie 2010

A plecat in cautarea "Farmecului"...

Un amic mi-a povestit acum cateva zile despre o drumetie pe munte,drumetie facuta cu un singur scop:cei angajati in aceasta aventura au plecat in cautarea farmecului;sinceritatea si placerea cu care imi povestea m-au facut sa ma gandesc la farmecul si frumusetea fiecarui om,a fiecarei situatii si am incercat sa gasesc farmecul in fiecare vorba.Au plecat in cautarea farmecului si l-au gasit;farmecul era sus in varful muntelui cand unde intorceai privirea vedeai doar nori;niste nori mari si frumosi ce te ameteau atat de tare incat aveai senzatia ca poti calca pe ei fara sa patesti nimic..sa cauti farmecul e o aventura dar satisfactia de a'l fi gasit este foarte mare.Am tinut neaparat sa va spun si voua despre asta pentru ca de multa vreme nu mi-a mai captat cineva atentia cu o asa frumoasa povestioara.
Suna atat de bine cand spui farmec,dar iti imaginezi sa il vezi?sa te simti prins in mrejele unui lucru aparent simplu,un lucru peste care multi dintre noi am trece fara sa clipim si fara sa privim in profunzimea sa;dar in acelasi timp un lucru care ascunde atatea taine si atatea trairi;asa cum e muntele..muntele a vazut si a trait atatea incat daca ar vorbi nu ne-am satura de ascultat;daca ar fi sa dam fiecare dintre noi o definitie farmecului(dar nu o definitie din dex)ci o definitie care sa evidentieze o situatie traita de fiecare dintre noi,o situatie plina de farmec,care ar fi aceea??

6 comentarii:

  1. pentru mine "farmec" inseamna toate acele lucruri, situatii, sentimente,persoane,... care-mi creeaza o stare sincera de bine! din fericire, am inceput sa vad si sa traiesc din ce in ce mai des farmecul.

    numa' intamplari fermecate!

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea iulia mereu stii sa potrivesti cuvintele...tu esti un om fermecator din foarte multe puncte de vedere!!!
    Sa fie numa'intamplari fermecate!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine, farmec ar insemna liniste, multa liniste. Cred ca am imbatranit, maicaaaa...

    RăspundețiȘtergere
  4. leo esti in floarea varstei...liniste cautam cu totii;chiar si Maricel ;)

    RăspundețiȘtergere