miercuri, 13 ianuarie 2010

lumea mea...intrebari...urme de zana dintr-un dans in lumina lunii

Atat horoscopul meu cat si cei apropiati mie imi spun ca traiesc intr-o lume pe care mi-am zugravit'o dupa bunul plac,o lume a unei idealiste care paradoxal este si o persoana responsabila,directa si cu picioarele pe pamant.Parca as scrie o rubrica "despre mine",dar m'am tot gandit la amalgamul de pareri referitoare la mine si la modul meu de viata,pareri impartasite mie de cei din jur.Poate ca fara sa imi dau seama,chiar mi-am zugravit o lume doar a mea,o lume unde toata lumea traieste cum vreau eu,fara inselatorii,fara planuri miselesti sau mai stiu eu ce;e lumea mea,ce incepe intr'o dimineata calda intr'un parc plin cu panselute unde se pot vedea urme de la dansul zanelor desfasurat cu o noapte in urma;e lumea in care eu tip si plang cand ma doare si e lumea in care rasu'mi colorat se aude atunci cand sunt fericita;e lumea mea si a celor dragi mie,asa cum locul acesta unde scriu de cate ori vreau e ca un refugiu pentru niste idei ce vor sa prinda viata;asta este locul in care nu incearca nimeni sa faca pe plac cuiva,e locul in care nimeni si nimic nu epateaza,e locul unde iau viata ganduri.Niciodata nu ma gandesc inainte sa scriu ceva,nu fac ciorne si nu previzualizez...astea toate sunt ideile si gandurile mele exact asa cum le gandesc in momentul in care pun degetele pe taste.

7 comentarii:

  1. De multe ori suntem obligaţi să ne transpunem în lumi virtuale pentru a depăşi cu bine realitatea din jur... Ulterior, revenim în realitate, nu avem ce să facem... Mi-a plăcut textul, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc tare mult Cristian..inseamna mult pentru mine,venind de la un om care scrie asa cum o faci tu!ma inclin

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu gasesc nimic anormal in a-ti crea propria lume. Mie-mi iese smecheria cu succes ! Eu numesc fenmenul (desi suna cam ciudat) : "autism voluntar". Atata timp cat nu faci rau altora si tu te simti bine, n-are cum sa faca rau ! ;)
    Si mie mi-a placut textul, mai ales pentru ca sunt idei neprelucrate, nealterate !

    RăspundețiȘtergere
  4. "autism voluntar"..suna atat de original,nu m-am gandit la asa ceva.iti multumesc mult mult de tot Leo si ma bucur ca tocmai ideile acestea neprelucrate v-au placut si voua:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam asa ceva:

    http://www.youtube.com/watch?v=VM0Z75KEd_o

    RăspundețiȘtergere