luni, 11 ianuarie 2010

Mai mult ca perfect....

E cineva "mai mult decat perfect"
E cineva ce crede...ca n'are vreun defect
El sta mereu si'analizeaza
Decorul singur aranjeaza
Priveste lumea'n jur de sus
Are mereu ceva de spus;
Nu vrea s'auda alte pareri
El stie doar a lui dureri....
Cand totu'n jur pare infect
El e"mai mult decat perfect"
E drept ca nu'i foarte modest
Si asta nu vreau sa contest
Dar daca as putea...
As vrea s'ating si eu..perfectiunea..
PERFECTIUNE:suna bine
Dar nu prea cred ca-i pentru mine
Caci el isi spune apogeu'
Fata de cei de langa..e un zeu
Cu el creatia umana a stopat
Nu mai are nimic de invatat!
Acum doar sta si'analizeaza..
Cu fata'i acra...jobileaza
La toti gaseste un defect....
Caci unu'i"mai mult ca perfect"



Versurile de mai sus,au venit in urma unei discutii cu un amic care(cat mai in gluma cat mai in serios)sustine ca el este "mai mult ca perfect";e chiar amuzant tipul,mai ales ca are o expresie foarte sobra cand afirma asta!

9 comentarii:

  1. Şi eu spun că perfecţiunea nu este pentru mine... Micile imperfecţiuni înseamnă viaţă adevărată...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))....da e f interesant:))...are prob sau glumeste f mult:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Cristian,stiu....astea dau sarea si piperul vietii

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexa chiar cred ca a ajuns sa creada ce afirma :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe, cunosc multe specimene din astea ! La urma-urmei, toti suntem (mai mult sau mai putin) perfecti.

    RăspundețiȘtergere
  6. de mic mi-am dorit sa fiu perfect
    dar intotdeauna m-am gasit cu un defect,
    am descoperit tarziu ce-i drept
    ca sunt al naibii de triperfect!

    RăspundețiȘtergere
  7. mai putin leo:)(venind de la mine ;))

    RăspundețiȘtergere