vineri, 22 ianuarie 2010

PREMII PENTRU CINE MERITA


In seara asta am avut surpriza sa primesc un premiu din partea unei fetite foarte dragi mie Leo,careia ii multumesc.E cu atat mai mare onoarea, pentru ca eu nu sunt de multa vreme pe aici,iar asta a fost primul meu premiu ,pe care nu stiu daca il merit dar cu siguranta ma bucur ca l-am primit!Si cum regula spune ca la randul meu trebuie sa il dau mai departe celor pe care ii citesc si care cred ca merita, ii premiez pe:

Mace
,Cristian Lisandru,Adriana,Claudia Balan si tie Leo,pentru ca meriti!!!

Sper sa nu se supere nimeni si vreau sa multumesc inca o data pentru onoare :) LEO!!!

P.S.fiecare dintre cei pe care i-am premiat trebuie sa ofere la randul lor acest premiu celor,ce din punctul lor de vedere,il merita!

13 comentarii:

  1. Îţi mulţumesc mult de tot pentru faptul că te-ai gândit la mine, însă tocmai l-am primit, acum două zile cred, de la Ivan Usca. Totuşi, mă simt un premiat pentru a doua oară şi îţi mulţumesc din nou...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ralu!!! Ma bucur ca te-ai gandit la mine! te pup si weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu multa placere si cu mult drag am dat acest mic premiu celor pe care ii citesc si consider ca merita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, scumpa mea, si eu te citesc cu dragt. Este incredibil ce legaturi se pot lega intre oameni pe care nu ii cunoasti, cum randurile asternute pot ajunge la sufletul altora. Esti o frumoasa si ai si un suflet minunatr. Iti multumesc enorm

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur tare mult Claudia sa vad ca si tu te bucuri,asa cum m-am bucurat si eu cand am vazut ca scumpa Leo s-a gandit la mine..si da si tu esti un om deosebit si mi-ai captat atentia prin povestile tale

    RăspundețiȘtergere
  6. merci pentru premiu, incerc sa gasesc si alte SS-uri pt Superior Scribbler... as zice Scriu cu Stanga (copilu' din poza cu stanga scrie, app, ai obs ca are doare 4 degete?)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da Mace...cu multa placere si sa stii ca observasem ca scrie cu stanga,dar nu am bagat de seama ca are doar 4 degetele:d :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @multumesc foarte mult Vania.Ma inclin!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hihi, jucausa mai esti !
    Multumesc din suflet !!!
    Tu meriti premiul pe deplin, pentru ca esti o prezenta tare proaspata in peisajul bloggeristic.
    Sa ai curaj, sa scrii mult si din ce in ce mai bine, sa te citeasca lumea, sa ai satisfactii de pe urma acestei pasiuni !
    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Scuze ca postez aici, dar mi-am schimbat adresa de pe net, acum blogul meu se afla la http://achilianu.ro si vroiam sa stiu daca mai continuam schimbul de link. Daca da, am sa te rog sa modifici la tine in blogroll. Multumesc...
    sanatate...

    RăspundețiȘtergere
  11. iti multumesc din suflet Leo;o sa incerc sa am mereu grija ca voi sa aveti ce citi

    RăspundețiȘtergere
  12. sigur ca da..acum modific adresa achilianu'

    RăspundețiȘtergere