marți, 9 februarie 2010

VIS DE VIS....o lume de vis

Ma pun sa dorm;ma intind in pat si aud o melodie de la dj Tiesto..hmm,incerc sa adorm dar imi place melodia atat de tare incat parca fiecare particica din mine simte ritmul;am senzatia ca incep sa plutesc deasupra patului si incep sa visez..sau poate sa imi imaginez doar(nu stiu exact);vad un schelet si imi spun in sinea mea ca e un vis pe care incerc sa il construiesc tot cum vreau eu,deci asta nu are ce cauta aici;imediat scheletul se transforma intr'un simbol,apoi in floare si in final apare in visul meu sub forma trifoiului de la loteria romana;hmm..DA,am castigat la Loto,dar ce credeti ca am castigat?!am castigat o sansa:sansa de a vedea toata lumea,de a cunoaste oameni si culturi;incep sa avansez in visul meu si ajung undeva unde era foarte cald(cred ca e Republica Dominicana),dar aud o melodie de la Emeric Imre("Oratie de nunta");incep sa ma intreb daca visez sau daca am doar ochii inchisi si in sufragerie sora mea asculta muzica;pana sa imi raspund la asta imi spun ca orice ar fi,e visul meu si il modelez dupa bunul plac asa ca ajung mai apoi in Mexic,port sombrero,mariachi fac atmosfera in jurul meu..ma simt ca in paradis,dar ajung imediat in Franta;minunatttt..sunt fericita si parca si acum cand scriu imi revine starea de foarte bine de la momentul acela..dorm dar constientizez tot ce am visat pana la momentul acesta,si mai constientizez ca asa va fi pana dimineata cand ma voi trezi,pentru ca pot visa tot ce vreau eu,asa cum si in viata cand vrei ceva cu adevarat poti obtine;Pana dimineata am vizitat o gramada de tari,si imi pare rau ca nu pot expune fiecare detaliu pe care mi-l amintesc din visul de vis pe care l'am trait noaptea trecuta;M'am trezit foarte fericita si am retrait in detaliu intreaga aventura cu un zambet larg si o doza mai mare de optimism :)


P.S.Niciodata nu mi-am amintit atat de bine un vis...

8 comentarii:

  1. Buna, Ralu. Mace imi spunea sa te intreb daca n-ai dori un domeniu si un an de hosting, in aceleasi conditii ca si bursierii Trilema (eu, el etc... :D)
    Eu l-am donat deja pe al meu...
    Asadar : daca doresti, Le Petit Prince e dispus sa-ti cedeze premiul.
    Vezi aici : zbateri.blogspot.com (anuntul din dreapta, sus).
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc tare mult LEO merg sa vad acum :)

    RăspundețiȘtergere
  3. i will not dream bunnies! i will not dream bunnies! iar cand m-am trezit, imi amintesc ca toata noaptea am visat bunnies, din aia, mici, pufosi, albi, jucausi, scumpici rau, ca aia din abano!:D desi nu trebuia sa visez iepurasi, a fost atat de placut...

    RăspundețiȘtergere
  4. @iulia,aproape ca uitasem de iepurasi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ralu, ti-am trimis un mail pe ***o_zone.
    Vorbim ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. da...asta da articol...f tare...:X:X:X i reallllly enjoy it:X:*:*:*

    RăspundețiȘtergere