luni, 8 februarie 2010

IARNA'I GREA...omatul si mai si

MULTUMESC domnului primar general ca azi cand am iesit din scara blocului am intrat in zapada circa jumatate de metru,ca desi Cora e la 500 de metri de mine am ajuns acolo in 15 minute si multumesc pentru cuvintele frumoase ce mi-au incantat auzul in intersectia de la Armata Poporului(ne dam cu totii seama de ce).Poate ca nu este doar vina dumnealui sau a celorlalti,dar trebuie sa imi vars si eu nervii pe cineva...nu imi place iarna,urasc frigul,si urasc sa ma ingrop in zapada.Aseara am iesit si am infruntat cu un prieten peisajul incantator de afara si am ajuns acasa atat de obosita incat ma apucase somnul imediat;daca aseara mi s-a parut atat de obositor,astazi imi venea sa plang cand nevoia m-a impins sa ies din nou;o singura dorinta am la ora actuala...sa vina primavara mai repede!!!

4 comentarii:

  1. 1. eu cred ca exagerezi.
    2. ar trebui ca administratorul sa faca o adunare generala si lumea sa curete in fata blocului, uite un exemplu aici, si daca tot nu pot sa-ti dau copy paste, nu-ti mai dau niciun exemplu, dar iti spun sa intri pe www.noapteaiguanei.wordpress.com
    3. 500 de metri? iar exagerezi.
    4. este o vorba, nu stiu daca o stii, cu o zapada nu se face primavara, asa ca au fost zapezi si vor mai fi...
    5. bocanii mei au guler de la cat i-am tarat prin zapada, dar asta e alta poveste.
    6. indubitabil zic, exagerezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am mai scris de zapada pe tema asta cu responsabilii :D dar iti spun sincer, ca daca ne-am da cu sania ar fi atat de frumooos..

    pana atunci un desert pentru astia care nu se ocupa. ieri la romana, abia pe la pranz se ocupau de trecerea de pietoni de la romana. si e centru :)

    la cora ramen valabila sania =))

    RăspundețiȘtergere
  3. mace.....nu comenta...ca nu exagerez;stii cat urasc eu iarna

    RăspundețiȘtergere