miercuri, 3 februarie 2010

.....

Am o stare ciudata de cateva zile;nu scriu,nu am chef,ma gandesc la moarte si la ce inseamna ea;imi dau seama ca sunt ganduri nesanatoase mai ales ca pe mine ma sperie foarte rau ideea mortii;deschid televizorul si aud doar stiri despre moarte si violenta;ziarele scriu despre aceleasi lucruri,parca lumea in jurul meu insista pe aceleasi teme care ma obsedeaza si de care vreau sa scap;suna telefonul si nu vreau sa raspund;incerc sa invat dar parca citesc in gol...paginile apar albe in fata mea si imi zic ca trebuie sa imi revin;atunci incep sa imi amintesc de lucrurile frumoase din viata mea care ma fac sa zambesc;ma gandesc la familie,la prieteni,la iubire,la sperante si la faptul ca am o mie de motive sa rad si sa ma bucur;realizez ca uneori starile astea de suparare si interiorizare sunt mofturi(cel putin in cazul meu);incep sa pun in balanta lucrurile bune si lucrurile mai putin bune din viata mea si un zambet larg pune stapanire pe mutrisoara mea!!!

4 comentarii:

  1. Ralu, starile de genul asta sunt normale. SUnt sigura ca o sa-ti gasesti repede echilibrul. Gandurile negre nu duc la nimic bun : scutura odata din cap si zi-le nu !
    Nu te mai uita la stiri, evita cat poti influentele negative. Eu asa fac. Sau incerc.
    Eu te percep ca pe o fire vesela, n-are rost sa te schimbi. :)
    Iti doresc o seara placuta si ganduri usoare ! Asculta muzica, fa ce-ti place tie... O sa fii ca noua !

    RăspundețiȘtergere
  2. Leo iti multumesc...o sa incerc sa fac ce imi place,desi acum am de invatat ca am examen maine

    sunt un om vesel si o sa ma port ca atare :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal! been there done that! E normal...

    RăspundețiȘtergere