joi, 4 februarie 2010

Leapsa cu o zi din viata mea...


Initial o sa ii multumesc lu'mace,pentru ca asa am vazut eu ca fac restul...multumesc mace si ma inclin!
M-am gandit la inceput ca e foarte simplu sa va povestesc o zi din viata mea,dar problema este ca nu stiu despre ce fel de zi sa va povestesc,pentru ca la mine nici o zi nu seamana cu alta si apoi...nici macar nu am un job ca sa va pot povesti drumul pana la locul cu pricina,fotoliul confortabil sau scaunul din plastic...Nu pot pentru ca fac parte din categoria studentilor in an terminal care nu fac decat sa cheltuie fara sa produca prea mult;de fapt produc si eu:batai de cap,crize de isterie si alte asemenea lucruri.
Dar intr-o zi normala in care eu merg la facultate,lucrurile stau cam asa:trezit,spalat,aranjat,imbracat,casti si Vama Veche si hopa sus in tramvai;e o adevarata proba de rezistenta sa mergi dimineata cu 41,dar trec mereu cu brio peste asta;odata ajunsa la scoala,imi gasesc un loc undeva in primele banci pentru ca imi place sa privesc omul care isi raceste gura in fata mea,nu iau notite pentru ca nu imi place sa scriu fiindca am impresia ca imi tocesc degetele si apoi vine vremea sa plec acasa.
Acasa ajung daca nu ies la o cafea cu vreo colega,sau daca nu casc gura prin nush ce magazine..ajunsa acasa ma plang mai mereu de aglomeratie,de sictir si fete fara expresie dupa care...mereu gasesc ceva de facut!
Stiu ca nu e nimic foarte special,asa ca..cine crede ca poate povesti ceva mai spectaculos sa se simta liber sa ia leapsa!
Mace iti multumesc din nou!

6 comentarii:

  1. initial ma inclin si eu in fata inclinarii tale, o inclinare artistica as putea spune. In al doilea rand inainte de anu I mi se spunea sa stau in prima banca, ca cica asa fac eu impresie buna, am reusit sa ma fac cunoscut si din ultima banca si sa fac o impresie mai mult sau mai putin buna... dar asta e alta poveste.
    Asa ai tu impresia? Ca daca scrii ti se tocesc degetele? unii folosesc pix sau creion...

    RăspundețiȘtergere
  2. cand scriu....cu pixul mace,asa scriu si eu; mi se tocesc degetele de la cum tin pixul..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult mi-a placut aia cu "imi place sa privesc omul care isi raceste gura in fata mea".
    Ingrata perioada - viata de elev/student... Si, cand te bucuri ca ai scapat, intri in alta : de om al muncii. Asta-i si mai distractiva ! :P
    Parca ti-ai mai revenit un pic, Ralu. Nu, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu ai ce mi-am dorit eu mereu sa am, timp de facultate. Acesta este marele meu regret c[, desi am urmat o facultate la stat, nu am avut timp sa ies cu colegele la o cafea, nu am apucat sa merg la toate cursurile si seminariile, nu m-am pregatit pentru examene atat de bine pe cat as fi putut sa o fac. Muncesc de la 17 ani, asa ca meseria de jurnalist mi-a furat aceasta perioada frumoasa in viata oricarei persoane. Motiv pentru care imi permit sa iti spun ca esti norocoooasaate

    RăspundețiȘtergere
  5. @Leo asa este,ma simt mult mai bine;cat despre partea cu munca stiu cum e;deocamdata ma bucur de perioada asta

    RăspundețiȘtergere
  6. @Claudia imi pare rau ca nu ai avut destul timp sa iesi cu fetele si sa te bucuri de perioada studentiei;eu nu ma pot plange absolut deloc...sunt o norocoasa

    RăspundețiȘtergere